teman

Tuesday 19 April 2011

amaran!!...hiihihihih

hai..salam..hello...
kepada kawan2 yang ada baca blog saya ni..(hihihi..mcm ada j org nak baca)..
ermmmmmmm..sorry k..blog saya ni ..dibuat hanya..untuk menghiburkan aty saya, menghilangkan busan..dan meluahkan perasaan..
sebab ap??nak tau k??dalam dunia ni..takda sapew kita leh percaya..melainkan dry kita...itu pendapat saya lor...but to u all..up to u lorr..dunt i care...coz human ni lain org lain pendapat..tol tak???setuju atau tak..itu hak masing2..hiihihih...
sb tu any prob..saya suke mencoret..sb komp..hanya mengeluarkan ap yg kita coret...dye tak komen..dye tak kan jd paparazi...
coz saya spesis !!!..sesetengah masalah tak bleh berkongsi ngan org lain...sb saya tak percaya kan org...sorry yekk...tp jika org lain berkongsi any prob  ngan saya..sy akan simpannya..dan pas mendengar prob tersebut sy tak save kat kepala...sb melupakan masalah org lebih baik dari menyimpan...



~ermmm..jika ada sapew2 tebaca blog saya..jgn anggap saya mengedik atau mengada coz wat statement mcm ni yekkkk!!!hihihiihihihihi...
kalo tak suke baca..~pejam mata~..hikhihkihkihkh..

No comments:

Post a Comment