teman

Monday 15 April 2013

angin monsun tropicana!

Perubahan Cuaca ,
Biasalah macam cuaca gak, kadang mendung, kadang panas, kadang petir.kan..kan..
seumpama dengan manusia gak..hihiih..
Dan sama mood dengan saya jugak, lebih kurang la.

Sekarang ni ,Ada desas desus mengatakan saya ni angis kus-kus...

auchhhhhh..mengata aku yerrr..mmmmm..
KAlo menda baik dan menda yang perlu aku ubah jangan lah mengata belakang aku, meh la kata depan aku.. baru aku tau ada orang tak suka aku macam ni kan..kan..
Sib baik la ad yang jujur..

TQ ye.sebab jujur ngan aku..
Hamba ALLAh yang jujur ni terus terang cakap kat aku, dia kata tak suka tengok aku, makin garang, makin laen,makin cepat marah, makin kuat tacing dan macam2 makin lagilah yg sememangnye bkn mcm aku sblm ni..kenapakah??? mood plak selalu swing mcm roller coaster...sob2...ni namenye transformasi tak menjadi..sory ye kwn2 yg berkenaan..sory juga.kmo ade yg jauh aty ngan aku lg eh..aku mintak maaf kalo terbadmood ngan korg..sory..
sy syg korg sume..sarangheyo..:)~

huhhhhhhh...
Alhamdullilah, bila tesedar, baru berubah..:)



No comments:

Post a Comment