teman

Tuesday 24 December 2013

hadiah saya di hari . Xma..

kepada yang menyambut hari krismas..Selamat menyambut eeeeek...nak hadaiah??hahahahah

Okey, Alkisahnya aku sekarang bukan berada di rumah dan beradu diatas tilam sambil kepala beralaskan bantal bucuk saya .bukan..bukan...bukan...Tetapi Aku berada ditempat yang tak sepatutnya aku berada...OFFICE!!!!...arghhhhhhh.%$#$$#%$..Tak sepatutnya ku berada disini...Hari ini 25.12.2013 cuti umum kan..
Oleh kerana boss aku mengumumkan, bahawasanya pada 25.12.2013 adalah hari bekerja untuk pekerjanya..aku rasa macam nak bagi hadiah penumbuk padu !!..yang aku rasa orang lain tak pernah rasa..waaaaa..nampak kejamnya aku disitu!!...
Dan , bila aku rasa takda mood nak kerja, aku tidak akan menyentuh pun kerja kerja aku (makan gaji buta)...hahhahahahaha

----> semalam try letak stoking, kot kot bangun pagi dapat hadiah!...hahahahahhaha

No comments:

Post a Comment