teman

Monday 25 June 2012

benci sikap yang talam 2 muka

                                                              Assalamualikum

biasa lol manusia kan..sebelum apa-apa semua cakap manis..kalau taik telinga ni boleh cair mendegar ayat-ayat manis yang keluar bicara dari mulut yang makan gula  terlalu banyak..

huhhhhhh..sabau!!! jelah...
sebelum apa-apa pandai je janji macam tulol macam nilah..
bila hari itu datang..hampas!!!,..takda pun apa yang dijanji tu!...
semua janjji dah basi!..sakit hati betol!,...

pastu bila hati dah rasa besalah dan tak keruan..
datang macam penggemis!..ko  ingat aku nak maafkan semudah itu..
huhhhhhhh...
harap maklum sekalian..hati beta ni keras!!..
sekali buat..!!>makan sampai ke hati!..

ambik ko!!..aku simpan sampai hati aku jadi lembut!..
selagi tak lembut..aku wat tak kenal je kat kamu semua!...

sekian!!!...
luahan hati yang snagat sakit!!.
walaupun yang datang kunjung tak faham apa yang aku merapu ni..
tapi kowang kena tau...
selepas aku meluahkan semua ni..aku rasa sangat lega!...hahahaha

No comments:

Post a Comment