teman

Friday 15 July 2011

aushhhhhhhhh...kamu hilux, sy ex5

lama tak story-OMG..lama lor sangat.., aihhh.asal besawang blog aku ni.....bz??/..bz lah sangat....hari ni myb terover menaip kat entry ni...hihihi
Alkesahnye semalam...after kol 5 aku balik keje,....chewah sambil odw g jemput my sis, aku balik keje..with my bf..EX5!! ..duk merewang2 dikepala..hihiihi..bestnys mkn * ABC....llalallalal....brooommmmm...lori entah dr mn bg aku asap itam..kureng asam betol..potong linenyeeeee...ishhhhhhh.....ok2..ilek2..sbung balik angan2 tu.*mcm langau jew.....lau sambil melepak mkn kepok n greng pisang syokjugak..hikhihkhik..ok2 kire jd lah...stress keje lor konon....

  •  ABC jew ada dik..(jurujual), yg lain dah abis....takp la bleh la....hihiihih...
    (uishhhh)..baru ingat utang RM 2.50 ngan my sis..ahhhahh....
    tp asanya yek belanja kot..hihiihihih..RM2.50 ngan adik sdry nak bekira...bleh kaya k???mayb..






 tengah duk melepak...ada lak manusia dgn kete beso dye , entah dtg mai dr gua mana..ikut suke dye jeww...(bersua dlm aty)weiii..tpt aku parking bf..ko nak masuk gak ..dahla kete ko besar giler...tayar ko  tu  setinggi aku..ko duk langar bf aku tu...guysss...yek langgar bf aku..goyang beb bf aku..sepantas kilas aku suh my sis g cepat kat bf tu... jap ag terbalik bf kita...my sis hangin giler....time tu angin utara+barat=selatan..ishhh.....ko senang2 j mintak maaf...ko buta k??tak nampak aku parking  EX5 aku sebesar itu ko tak nampak...nak mati apa...potong mood betol.....b+stress time tu....auchhhhh!!!!!!




p/s: kita hanya manusia biasa....mesti ada perasaan marah,geram, tak puas hati....
      "sabar itu separuh dari iamn"-kuatkan iman didalam hati....~insyaallah!!

No comments:

Post a Comment