teman

Tuesday, 16 August 2011

berbulu jew tgok sikap org mcm ni!

hari ni memang betol2 menguji kesabaran...
walaupun ku bersabar..tetapi tetap tak leh tahan...
memang tahap gaban betol...
kenapa perangai mcm entah ap2...aishhhhh...masalah umur dah tua..tp tak mcm tua perangai.tp lau  muka memang dah tua pun.....
tak tahan kalo ngan org mcm ni.....nak jew lempang2 muka tu..baru puas hati..tp pikir dah tua jew kamu tu...
aishhhhhhh,,bulan2pose ni sajew j nak bg aku kurang pahala...n kamu dah pahala...
ok..ok..ok..aku bg la ko pahala sikit n bagi seinbang.....(ayat arise...ringankan belah kiri)..

sib baik dlm hati ngah membara ..terus text arise,,
nak share prob...
sowy yek arise..gangu ko ngah tido..(tido k??)..hiihihihi

2 comments:

  1. hehe..tdo keh?/ngeeee..windu someone lah nad..

    ReplyDelete
  2. windu sapew beb!...???..hiihih

    ReplyDelete