teman

Monday 22 August 2011

sajew nak bagi tau....tegedik!

minat giler ngan citer ni...boy bfore flower!..citer ni yg wat aku bejaga malam2...mak aku siap pangil burung antoo ag - gelaran utk aku...lalalla
tgok byk kali pun takp..hiihihhiih
tadi pas keje g cari barang...ala2 shoping lor...
lalu kat kedai cermin mata...eh2 jap2..ada promosi lense...

kena masuk kedai ni..nak usha ada colour ap...hihiihihhi
tp untie tu aku masuk kedai, dia wat tak tau j...
hello..hello...uhhhhhhh....
napew yek..kedai ni layan dry k??ahaksssss.....
upa-upanya untie tu ngah syok tinton citer korea ni..aishhhhhhhh.....
nak tau bleh pulak dye ckp..aiyaaa..amoi..mau ap???
eh untie ni ..dah bukak kedai cermin mata...memnag nak beli brg yg bekaitan la...
takkan nak beli baju lak..kasut k...huhuuhhu...


tp sib baik kuar pekerja dia..entah g mn...g tandas kot....
sib baik akak aku kenal pekerja dye..ok la..dye layan customer...hihiihihi..
walhal tak biasa g kedia tu...nak g kedai yg selalu aku g tu..hujan lak..so pergi kedai yg behampran j lah...pilih2..aku pilih warna glinting brown...hihkihhihk...(gedik jap)...aishhhhh...
mata raya tu...!!..hahahhah....


sok p keje nak pakai...hahahha,....

No comments:

Post a Comment