teman

Friday 19 August 2011

bila 10 hari hampir dengan syawal!!...

hari ni dah 4 jenis kueh dah siap....

ptg td after kerja shoping baju waye..yeyyyyyy..bejaya gak cari baju red colour,,..ihiihihi..
ermmm....satu benda tak lengkap ag..tudung..huhhhhhhhh..penat nak jln.time puasa ni,....
ilek2..raya setaun sekali...bila ag kan..mn la tau kot..ktot..taun depa tak sempat nak beraya...

esok..bos mendera..kena siapkan 15 hamper...
wowwwwwww....sempat k???
aishhhhhh....
tulor..entah ap2 ..last2 minute baru nak wat....sebelum ni tak mau...

dah la ptg tadi tepaksa balik lbt..lbt k..15 minute j..
tp kira lbt kan..akak aku dak mis call 4 kali dah..aishhh...pastu aku lbt wat muka 5 sen..(dye ingat laku k??)..hiihihhi....
aku lambat bukan ap..bukan sengaja pun..kononnye nak wat 1 cth hamper..siap..!
aku dah ckp awal2 aku memnag takpandai..(wallaupun senang)..hiihi..+ vitamin M (malas)..hihi
tp oficemate aku tu belgak semua pandai!!..pastu tehegeh2....entah ap2...
pastu semua nakkomen..itu..ini...auchhhhhhhhh!!!!!!!!!...
time tu aku ase..kenapa ni..apa belaku..
mcm tak matang j..sikap masing2...chewah..(aku matang k??)...hihihihi
tp nak bg tau...ary ni mood:tension tahap gaban!!!!!!!!!!!!!!!....

p/s:

2 comments: