teman

Sunday 22 January 2012

ada sapew-sapew setuju tak???

assalamualikum..
kowang penah dengar tak kata-kata khidmah ni!!..hiihhi


"lelaki baik untuk pompuan baik"...
dan" lelaki jahat  untuk pompuan jahat."..

kowang setuju tak???setuju ke tak setuju ke itu pandangan dan hak masing-masing kan...semua orang ada pandangan tersendiri..kan..kan...hihihiihih!!!...(alololo..,sambil wat muka comel!!...comel keww)

kalo jodoh kita,yang telah ditetapkan dan yang dah ditentukan dan yang sudah tertulis apa boleh katakan...!!..sapew yang lebih berkuasa daripadaNYA kan..kan....(sambil senyum...mesra!!!..)

tapi kita kena ingat jugak...kalo lelaki yang baik untuk perempuan yang baik...itu satu kebaikan...
tapi..bagaimana dengan lelaki yang jahat dan pompaun yang jahat????(sambil..gigit jari..dan mengaru-garu kepala..)
tapi tak semua kata-kata khidmah ni benar!!!!~mungkin kisah dongeng!!!..hahahahahaah..

aku tak setuju dgn kata 2kawan aku tu!!!pandangan dia bg kat aku..sangat2 tak boleh terima...
kalo kownag nak tau!!!..sebelum aku wat entry ni!!..aku ada tanya  beberapa kenalan ku di laman sosial...(senyum kambing jap!!)!!!...
mcm2 pandangan yang aku terima..ada yang positive..ada yang negetive!!!..biasa lol..pandangan lain2 otak akn!!..ahahahhahaha..(bahasa kasar jewww!)

ada daripada mereka..mengatakan..bahawa..tak adil untuk pompuan yang jahat dan lelaki yang jahat...jika mereka dikalangan yang jahat..bila mereka nak jd baik!!!..kan..akn..
oleh itu kalangan yang baik2 ni..sila bagi perluang bg kalngan yang jahat2 ni!!!!...hahahahaha...


p.s:kowang..ooooo..kowang....jangan salah faham yekk!!..maksud aku lelaki jahat dan perempuan jahat..tak bermaksud..pencuri,pembunug..perogol!!!...
tapi nakal!!!...(lalalallalaalal)...jgn salah fhm ok!!!!!..ahahahaahhaahha




No comments:

Post a Comment