teman

Wednesday 18 January 2012

selamat tinggal makhluk perosak!!!..:)

assalamualaikum....
============

aku sekadar promote tagged kat member aku!!!
aku ajak dia bukak akaun tagged!!,..tapi dia taknk...
aku tanya lol.."knp ko taknak bukak tagged"...
kwn aku ckp..."kat tagged terlalu sosial, kaum adam!!..huhhh..ckp tak guna..(sakit hati)..."

rupanya memang betol!!!..
menyakitkan hati...aku taknak ckp apa2 lol..tapi aku rasa kowang tau kan!!!..
"mesti kowang kata dah tau..wat apa bukak..kan??(mesti kowang ckp mcm tu)..atau pun kownag ckp..(kalo ko jiwa sensitif takyah join laman sosial kan???)..mesti kowang ckp kat akau mcm tu kan???
itu hak kowang nak ckp apa2...huhhhhh

oleh itu..soryy kaum adam yang berperangai sedemikian ok!!!...
aku terpaksa block ko!!!..malas aku layan "jiwa" ko!!!!!

tapi tak semua akum adam kat tagged tu mcm tu!!!!...:)..
ada yang "jiwa tak" betol gak..hahahahah...--->stapler..(ko tak betol)..ahhahaha

No comments:

Post a Comment