teman

Friday 6 January 2012

tajuk:- masalah dikalangan remaja!!sosial kew??

assalamualaikum....
everning guy's!!!!..dah lunch kew???aku baru lepas...kenyang lol!!!..sesangat2 kenyang!!!..huhhhhh..
badan akan semakin berisi!!!..huhhhhhhh..takotnya!!!!..

hati aku semakin pulih dari sakit!!!..alhamdullilah!!!..
thank you ALLAH!!!!...

ok tutup diary yangs sedih-sedih!!!..:)
ummmmmm...
"masalah sosial dikalangan remaja"!!!!..
waaaaaaaa...mcm tajuk wat karangan jeww!!!..hihihihi
aku tau semua orang tau pasal ini!!!..benda ni bukan kes baru!!,,,
tapi baru smalam aku pikir!!..
dan nak share dgn kowang!!!...memang "masalah remaja ni datangnya dari ibu bapa"!!!
tapi tak 100% aku salahkan ibu bapa!!!..tapi ini pandangan atau kesimpulan dari apa yang aku dgr dan lihat!!!..
dari sesetengah kes kan..mesti dari family!!!


ok..ok..aku tak mau wat spekulasi!!..tapi just nak share masalah remaja ni masih tak boleh dikurangkan..
apa faktornya!!!..??
mcm mn nak mengatasinya??
walaupun dah pelbagai cara kerajaan,pihak sekolah, ibu bapa!!,,dan kawan2!!..semua tak boleh!!!digunapakai!!!..

p/s:aku harap.."adik"--->yang kongsi masalah ngan aku tu,dapat selesaikan masalahnya!!!..insyaalah!!!...

No comments:

Post a Comment