teman

Thursday 1 March 2012

aku semakin matang

assalmualikum..

hai hiihihhi...
sambil-sambil duduk menghirup udara segar dan tiupan angin yang sepoi-sepoi bahasa ni!!...
mungkin mendatangkan ilham kepada ku!!..dalam menyusun kata-kata!..hiihih

*sambil mendongak kelangit yang gelap!..(seperti hujan sebentar lagi)!..

takpa-takpa..berbumbungkan atap aku rasa selamat daripada dibasahi hujan!...hiihihih

ok...

aku tengok pada diriku sekarang banyak perubahan..ok..mungkin orang kata faktor usia!..hiihihih
yelah skung aku sudah ke angka 24!..hiihihituanya aku!!...(huishhh..mana jodoh aku ni!!..ahahaha)
ok..ok..bukan masalah jodoh ingin diketengahgkan..bukan usia ingin dikongsikan..tapi  sikap aku yang satu ni!!!..

kalo ,dulu

aku cepat marah..cepat melenting..aku tak tipu!!..ini sifat aku!!>.

tapi skung aku tengok aku dah semakin matang ..pandai jew..mengelak daripada cepat naik angin!!..kalo ada jeww orang buat aku marah..aku akan cepat lari dari oarng tu!!..aku akan berseorangan aku akan cepat beristigfar!!,...
alhamdulilah..aku dah jumpa ubat segala ubat yang boleh merawat penyakit ini!!!..











tapi..

aku bukan lari dari masalah ok!!..cuma mengelak..aku rasa selamat!!!..haahhaha..

dan..

kalo korang nak tau ..hari ni ada orang wat aku naik angin sampai kepala...tengok bertapa teruknya,,sampai kepala tu!!..adehhh...melampaunya aku ni!!!...

tapi aku cuba mengelak selamba dan senyum..walaupun sebagai menutup marah aku!!..hihiihih..

No comments:

Post a Comment