teman

Monday 12 March 2012

DIARY'S..seorang bujang telajak

assalamualaikum...

waaaaaaa..tajuk entry aku tak engat!!...
ko sedar diri "missnad" ko dara telajak!!..hikhihkhihkhik...
aku dara meletup beb!..hihiihih...

ok..tutup kes perihal aku!!..

bekesahkan seorang "kawan" a.k.a teman meluahkan perasaan!!...(kawan..ok)..

ermmmm...alkisahnya...dia mencurahkan segala perasan,masalah,sakit hati, marah, jiwa kacau..semua pada aku...

so...

aku nak meluahkan pada sapa!..pada sape lagi..kowang lol...biar padan muka kowang menangung sama masalah ni!!...hihiihi.."aku gurau je"...jangan marah!

aku nak bg nasihat kat "beliau " pun aku tak pandai...aku kan "budak kecil"..hihihii....aku just jd pendergar saje lol!!...
aku pun dah bagi tau kat "beliau" aku ni bukan pakar "menyelesaikan masalah"..nanti takot "menambahkan masalaha" lagi..hiihihih

"beliau" mengerti..dan "beliau" mengharap aku just jd pendegar..supaya..beban yang ditangung..dibahagi sama rata dengan aku...

huhhhh..kejamnya "beliau"..uhkhuhkhuk

tapi..sebenarnya aku ok je!!..tak kesah pun!!..tolong -menolong kan..walaupun lain agama!!...

DIARY's seorang bujang telajak...aku tak boleh shear masalah "beliau"..sb aku dah janji simpan..!..hihihi..
aku dah simpan dan dah kunci pun..pastu kunci tu aku buang dalam laut!!,,tak jumpa kat mana kunci tu!!..

so..!..takda lol harta karun tu!!...ahahhahaha..

No comments:

Post a Comment