teman

Saturday 10 March 2012

hidup ini pahit

assalamualikum!!..

hihiihihihih...
tengok tajuk entry aku ni macam org hampa je kan..hihiihhihi

yola..kwn aku ada ajak aku tgok ceter seram kat wayang!!!..
aku kata aku taknak..huhuhuhu..
sebenarnya aku ni "si penakot'..hahaahh..
kalo lepas tengok ceter seram..aku mesti terbayang,..huhh..memang tak boleh!!!
ceter kisah "si penakot " ni..aku kalo tido tak boleh tido sorang2..mesti tido berteman..hahah
kalo sorang..huhh..memnag aku bukak lampu..atau pun kau tak boleh tido..hahahahha

dan..

konon-konon nak cover dari malu aku pun ckp jelah
"buat apa nak tengok ceter mcm tu".."dah lol hidup penuh dengan kesah kepahitan"...
aku lebih suka tengok ceter jenaka..."mungkin boleh bagi sinar bahagia sebentar!!!


xoxoxxox...
~wasalam..

p/s:jangan bagi atu org lain yek!!...@_@

1 comment:

  1. hahaha...cover pandai noh

    PEREMPUAN NI TAK PERNAH TANGGALKAN MEKAP BELIYAU SELAMA DUA TAHUN!
    http://pulsowanie.blogspot.com/2012/03/perempuan-ini-tak-pernah-tanggalkan.html

    ReplyDelete