teman

Thursday 30 August 2012

gelisah..kusut masai!..

                                                           Assalamualikum

Entry aku takda yang wish "selamat hari raya kan"..mmmmmmmmm..tapi masih belum "telate"..hahahaha..skung kan dalam bulan syawal..Aku pun semakin hampir nak menghabiskan puasa 6!..huhhhhhh..banyak dugaan betol.kiri kanan depan belakang,memnag banyak dugaan...aishhhhhhhh..sabar!...sabar!..:)..



Tapi dalam kes ni memang tak boleh buat aku sabar..errrrr...geram..geram sangat...
"sayam" kenapa ko buat ku seperti ini...aku tau aku penah janji nak jadi hati sekeras batu "kerikil"..tapi ko kena lah ingat..aku ni perempuan,gurl lak tu!...mana boleh tahan kalau ko mendera perasaan aku macam ni!...(jiwang karat minah ni)



Tapi aku taknk bagi tau ko yang aku sakit hati nagn ko,nampak sangat aku yang kalah..ok..semua nak mendiamkan diri..kita tengok sampai bila..ok!..ok!...

No comments:

Post a Comment