teman

Friday 10 August 2012

Mintak maaf,sorry!..nak ckp menda macam ni susah ke???

                                                       Assalamualikum

Sebagai pembuka bicara,aku nak bagi tau..penatnyaaaaaaaa...kalau lahhh!!..hihihi..takda apa2 la..

mmmm, semalam kan keluar cari barang untuk adik..aishhhhhhhh..punyalah leceh nak cari seluar beliau,tulol kamu adik gemuk sangat!...nak cari seluar untuk kamu satu bandar tau tak????tak tau kan??kan??takpa-takpa sebab kamu masih kecil (7 tahun) dan bongsu kakak kamu yang baik hati ini ampun kan...tapi nak ingatkan ,bila pagi raya.mintak ampun tau!!!!!!,tapi ajal maut ditangan Tuhan,kalau tak sempat akak mu ini dah maafkan kamu...ehhhhhhhh..mengarut je aku ni!!!...
Sian mak dan abah..menjelajah satu bandar!,sampai abah ditingalkan disatu tempat yang ada kerusi ,meja dan boleh rilek sambil minum dan menonton!...(melepak kat kedai kopi berhampiran..)..Abah dipaksa untuk ditingalakn disitu,sebab kesian nak jalan kan!...

Then, satu kedai yang tersorok ni,tak penah masuk.dan semalam first menjejak kaki kat kedai itu!, baru jumpa..huhhhhhhh..Alhamdullilah!..baju kat kedai ni,ok jugak..cantik-cantik..:),ugi lol tak penah jejak kaki kat sini..sebelum ni lalu je...:))

Siap cari barang jam dah menunjukkan kol 11.00 Pm,waaaaaaaaaaa..perut lak berzikir tak habis-habis,lapar sangat ni...kalau tekak takyah nak cerita la...macam(telaga  kering)..:), pastu dah siap-siap makan..pergi lak kat bazar jual kuih-kuih raya!..konon-konon nak cari kuih kering!...:)

Kat bazar ni la hati kau pedih, sakit,nak nagis pun ada!!!...Biasa la tempat macam ni,memang ramai orang..pastu mata aku ni jahat,semua nak jeling, semua nak tengok..pastu jatuh hati,bila dah jatuh hati dan syaitan berbisik kat telinga kita,mulalah tangan yang nakal ini begerak mencari sekeping kertas yang bernilai!!..(melayang duit!!!)..
harga yang aku bayar dan balance duit aku dapat, tak betul..orang tu salah bagi..pastu aku mintak nak marah-marah, pastu boleh campak je duit tu!!!..bodohhh!!!...aku asa aku nak takpar je,tak kira la ko laki!..aku takot apa!!!..(tapi muka dia nampak garang,aku takut!!!)
Aku malas je nak besarkan kes ni nak ngadu kat ayah dan abang aku!..kang besar lak jadinya!!!!


aku nak cakap orang tu sengal,sumpah kedai ko tak laku-laku!..(tapi kat kedai dia,baju cantik..mmmmmmmm)..


No comments:

Post a Comment