teman

Saturday 1 September 2012

beterus terang,jgn hipokrit!

                                                                  ASSAlamualikum


Hari ni jiwa aku meronta untuk meluahkan smeuanya disini...Sakit hati sangat.sangat.sangat..
Malas aku nak luahkan kat sapa2,sebab aku rasa meluahkan menda yang aku benci dan aku sakit hati kepada kawan-kawan yang baik ngan aku,aku rasa macam tak bagus!,..sebab apa,sebab kita tak tau mcm mn keadaan diaorang time kita meluahkan rasa sakit hati,mungkin mereka dalam keadaan sedih, munkin mereka dalam keadaan marah,mungkin mereka dalam keadaan gembira,'bagus ke kita sebagai kawan menyepitkan lagi prob kita dengan orang lain..bagus ke??..aku taknak orang benci ngan aku,sb hal mcm ni!...
Tapi kamu jangan salah fhm ye,ini pandangan aku!...tapi aku tak kisah kalau org nak meluahkan masalah kat aku!..siyessss,.betol aku tak kisah!..sb aku nak kawan aku gembira,aku nak kawan aku tenang,aku nak kawan aku tak senak pala dengan masalah,sebab aku nak jadi yang tebaik untyuk mereka!...dan tolong lah,jujur bekawan dgn aku!....


Memang betol aku tak ramai kawan,aku pun tak tau kenapa..mungkin kurang sosial kot!..tapi itu dah memang sebahagian hidup aku,aku rasa sosial sangat pun tak bagus jugak,banyak dr pekara negetif kepada pekara positif!..ok!...untuk tidak menaikan tahap maksimum kepanasan kawan-kawan ku yang membaca entry ni!!...aku tak maksudkan sosial ni tak bagus!!..tapi ini pendapat aku ok!!..ini pandanagn aku untuk diri aku sendiri,untuk menbentuk diri aku!..aku tak kisah kalau kawan aku sosial!..itu hak individu kan!...:)..
Tapi takda la kau ni seperti "katak bawah tempurung"...
hahahahahha..ok!..kowang baca betol2 ye!,..jangan benci aku lak,sb entry mengarut aku ni!...
kalau ada yang terasa ,tesingung,tekesot hati,aku mohon maaf!...

Ok...Nad kalau mula becerita..panjang lebar,pastu lari dari tajuk!...huhuhuuh...
ok!..sebenarnya aku rasa sedih sangat,sakit hati snagat,aku rasa kat tpt kerja kau ni,mcm ada orang tak suka aku jew..suka menyakitkan hati kau,suka nak wat aku nagis!...macam nak suruh aku resign je!..kalau nak suh aku buat macam tu,aku boleh buat!..."kocakap je nagn aku"..tak  payah nak wat aku macam ni!...saja nak cari alasan untuk aku kena marah!...

Kowang rasa la kan..ada tak idea aku nak kenakan org mcm ni!...???????
kesabaran aku ad maksimumnya jugak!..aku ni bukan jenis penyabar sangat!!...aku diam tak bemekna aku takut!..."diam-diam ada isi ""...!!!!!!!


arhgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg!!!!...menjerit kat sini jelah!..tenang sikit!...:)


No comments:

Post a Comment