teman

Thursday 27 September 2012

kerana nafsu!!..

                                                                   Assalamualikum

ok..Entry ni..entry aku nak mengamuk!...
memang semalam aku sakit hati giler...ok..walaupun aku ada mendergar daripada ustaz2 yang bertauliah mengatakan tak baik melepaskan kemarahan kat laman sosial atau bersekutu dengannya.kerana akan menimbulkan salah faham atau fitnah!....

Tapi kes aku ni lain..aku bukan nak cerita sal rumah tangga atau becerita pasal orang lain...tapi ini kes memang ad kaitan dengan orang lain..huhhhh..ok!..kowang jgn pening kepala..meh aku nak cerita!...

Aku beli beg (LV) secara on9..dengan harga RM....(duit tu kalo aku makan boleh kembung perut aku ni..atau kalau aku isi minyak kereta, boleh berjalan sejauh mungkin)..Tapi nafsu sangat nak beg tu kan..haa..ambik ko!....tapi disebabkan giler ngan beg tu aku pun apa lagi..beli lol!...

bila dah ready bank in duit!..ok..aku tunggu dyeorang pos barang tu!..aku tunggu dalam 3 hari aku baru terima beg tu,dan semalam aku terima dengan semangat yang bekorbar-kobar..bila dah bukak ,aku nak try bukak zip beg tu!..memang menghampakan!.Zip tu rosak!..nak nagis..nak nagis!....akak aku suh aku Call balik org tu dan mintak duit dipulangkan!!!...

Bila aku telefon (c penjual ) tu!..wowwwwww..memang menyakitkan hati!...macam siot jeww!...nak marah -marah aku!..aku pun angin lol!!..masa nak suruh kita bayar bukan main lagi,lembut gigi dari lidah!...Bila dah jadi kes macam ni nak lepas tangan nagn kaki lak!...rupanya (c penjual ) ni hanya jadi org tengah je!..patut lol kalo aku msg lembab!..aku lak yang kena call banyak kali,bila msg lembab pulak nak reply!...hanginnnnnnnnnn!...(hidung aku dah kembang kempis dah menahan marah)..

Senang cerita aku call (suplier) dia!..hahhh kan sennag!....sengalll(c penjual) tu!...aku malas je nak komen negetif kat wall fb dia,malas nak tutup periuk nasi org!,..kang ada yang makan pasir!...mmmmmmmmmmmm.

~kadang-kadang tu,org macam ni layak gak bagi makan pasir!...!!!....

*skung ni kena pos beg tu kat alamat yang suplier bagi,baru duit aku dipulangkan..takutnya kalo beg tak dikembalikan!....huhuhuhuhuhu!...

-Pengalaman!...dalam byk2 beli brg on9,yang ni first tekena macam ni!...lepas tu kali pertama beli barang ngan (c penjual ) tu!...pas ni kalo dah settle semua,nak block je minah tu!!!....

No comments:

Post a Comment