teman

Monday 3 September 2012

kerja oo kerja---> kawan oo kawan

ku tau tak semua indah,tak semua akan dapat kemanisan hidup dengan mudah!..

ok..pekenalan di "facebook"..mengeratkan lagi pesahabatan aku dan dia...sebenarnya kita satu skoll!..tapi perubahan yang ketara pada wajah aku,menbuatkan dia tak ingat aku bekas student di sekolah yangs ama dengan dia!..:)..

okeyyy..utk pengetahuan semua,memang aku agak berubah wajah..hahahah..(bukan pergi pembedahan plastic ok, cucuk botox pun jauh sekali...hahah)...tyme aku skoll dulu,aku agak gempal..lallalal...(malu nak share)..tapi skung pun chuby gak.tapi tak la mcm skoll arytu!...hahahahha...
Sebab tu,kebanyakan cikgu skoll rendah aku tak mengenali aku!..waaaaaaaaaa...mcm perubahan ketara la sangat..



okeyyy,bebalik pada cerita rakan (bekas skoll ) aku tu, kita banyak kongsi cerita, daripada apa yang dikongsikan, baru aku sedar, bukan aku sahaja yang susah dalam mencari pekerjaan yang tebaik bagi mengubah hidup ini!, Beliau pun sama macam aku!..dan beliau lagi sukar menjalani liku-liku kehidupan(opsss..beliau ni bukan hidup susah mn pun,tapi kesusahan mencari kerja yang sesuai dgn bidang yang beliau ceburi)..sama macam aku gak.....Tapi bebekalan usaha , semnagat,tawakal,doa aku tetap mencari apa yang aku inginkan,iaitu pekerjaan yang betul-betul sesuai ngan aku!....
Tapi Alhamdullilah,rezeki itu ada ,cuma lambat dengan cepat je
..dan insyaallah,ALLAh kan ada!!..



Dan daripada itu kami mula jadi rapat,dan mungkin pesahabatn ini akan kekal..Insyaalah!.

2 comments: