teman

Tuesday 27 November 2012

Cinta Yang satu

Assalamualikum..

Salam tulus dari hati ku sebagai pembuka bicaraku pada entry kali ini!..
waaaaaaa..ayat!..hikhihk

Bila semangat kurang,rajin lah mencari sesuatu kata-kata atau perkataan sebagai  pemulih semangat yang runtuhh!..(mcm bangunan lak,ad runtuh,hiihihi)
Selepas kena maki kaw..kaw ngan manusia tak berhati perut tu.. Runtuh hati ku,bederai air mataku!..Kenapa suka sangat nak cakap orang sesuka hati macam tu.."mak ayah aku tak penah wat macam tu"!...

Adakalanya,dan seketikanya aku perlu duduk sendirian bagi mentenangkan hati aku,yang kadang kala bercelaru + kusut otak..Duduk bertafakur dan berzikir kepadaNYA ,hati jadi tenang!.Alhamdillilah!..Duduk merenung ke langit melihat bintang - bintang yang bertaburan di angkasa dan cahaya dari bulan!..wowwww..sangat tenang dan indah!...tersenyum sendirian!..
Dan bila difikirkan tentang diri sandiri,hala tuju hidup dan mengimbau kembali dosa-dosa lalu yang belum diampuni sangat menyedihkan dan segera berdoa agar diampunkan segala dosa dan diberi peluang untuk menperbaiki kesilapan.,Sebab aku rasa berlajar dari kesilapan itu mematangkan diri aku.

Penat lelah aku dalm mencari cinta,Cinta yang satu,dan Cinta itu akn setia kepadaNYA..cintaku Pada ALLAH..:)

#semoga kesabaran,akan mendapat hadiah yang bernilai,amin!#

No comments:

Post a Comment