teman

Sunday 4 November 2012

Patah seribu

waaaaaaa....pagi-pagi dah tak sabar nah buat entry..
Semangat hari ni..hiihih

Aku happy giler,walaupun kami sudah tidak ada apa-apa hubungan,tapi dia masih memerhati aku,masih ambik berat tentang aku...giler siyes gembira..hahahhaha

Walaupun aku tau dalam diam dia masih memerhatikan aku,melalui sumber yang boleh dipercayai,tapi aku tidak meletakkan apa-apa harapan..
Aku jugak perasan,dia akan guna laman sosial dia "FB" yang ke-2,(nama aku taktau,tapi sumber boleh dipercayai bagi tau) untuk skodeng aku...Dan aku juga perasan,dia akan like status aku!....
tesenyum seketika...
.Tapi hanya sementara,dan aku kena sedar bahawa jangan meletakkan sebarang harapan yang tinggi!...hauhauahauahau!...

Patah seribu la sangat,itu dulu..
sekarang,semangat sanagat!..ahhahahahha.
Jangan ulangi menda yang pernah tejadi!..:)----->yesss!


No comments:

Post a Comment