teman

Saturday 3 November 2012

Tamak ke aku??


 Assalamualaikum......

Tamak..
Tak perlu aku nak menghuraikan apa erti tamak kat korang semua,sebab aku pasti semua orang tau kan,Nanti kalau aku mengarut panjang-panjang nanti,kowang bosan pulak..hiihihih

Bukan semua yang kita impikan,harapkan dan idamkan semua akan dapat,semua akan digemgam...
Sangat salah,salah jika difikir sedemikian,Kita kena ingat,pejalanan hidup kita telah diaturkan..So aku kena belajar bersyukur dengan apa yang ada dan aku juga perlu belajar untuk menghargai dan menerima setiap kelebihan dan kekurangan..insyaalah!...

Dan dengan keghairahan dalam mengejar apa yang dihadapan kadang-kala menyebakan aku akan alpa dan melupakan diri!,Dan kadang-kala jugak,menda yang digemgam juga,boleh buat kita "tertingal"!...,oleh itu perlu berhati-hati dalam melakukan sesuatu perkara...insyallah!...

its me!....(selalu alpa dan kadang-kadang lalai)

Biasa lah manusia ni,bila apa yang ada depan mata selalu tak cukup,mesti ank cari lebih,

~Bimbingan yang kuharapkan!...

*Badan aku penuh dengan bintik-bintik merah..kenapa yek???adeh!...



  

No comments:

Post a Comment