teman

Thursday 17 January 2013

memori vs sengsara

waaaaaaaaaaaaaa...
windu..windu..windu .nak story kat sini...mmm..keberlakangan ni aku sibuk sangat..sejak kerja dengan company baru ni, tak cukup kaki dan tangan aku nak buat kerja.

Walaupun ,banyak kelebihan yang aku dapat dengan kerja baru ni, tapi penindasan (mental dan fizikal) keatas aku tepaksa aku terima jugak. Walaupun penerimaan pekerjaan ini tanpa kerelaan aku, dan dipaksa aku berlajar untuk menerimanya dengan kerelaan ,tetapi tetap tak boleh..

ok..tutup kes pasal kerja..

Agak-agak korang la kan, kalau lama tak jumpa kawan masa sekolah dulu, tiba-tiba jumpa balik mesti happy kan..kan..kan..hihihihi..
itulah yang dialami oleh aku, tanggal 12 januari 2013.perjumpaan yang tak dirancang sama sekali..Setelah 8 tahun tak bejumpa, kini dah bejumpa.happy je,banyak kelainan pada diri masing-masing, pastu becerita pada zaman sekolah dulu..kelakar pun ada gak..
Tapi perjumpaan ini tak ramai, 4 orang je yang aku sempat jumpa.
Sebenarnya , time tu adalah majlis perkahwinan kawan sekolah aku (nadia).Aku pergi kenduri tu dengan (lida lastar), tunggu lida turun dari kuantan, untuk pengetahuan korang, kami pergi kenduri tu kul 6 ptg.hihiih..Suka hati jekan..tapi itu cadangan dari (lida lasta), dialah yang paksa aku teman dia..hahahaha..Aku ikut jelah..Tapi kelebihannya sebab pergi lambat, boleh jumpa pengantin..:)...Balik dari kenduri tu, Ajak lepak jap, sambil tu nak jumpa dengan (Ella) lak..tunggu..punya tunggu last2 dapat gak jumpa...

Kira best la..Tapi lepak taklama,sekejap je..sebab aku ada hal..kena balik rumah!..


nadia dan suami ,(lida lasta) dan aku     




















lida, ella, aku

No comments:

Post a Comment