teman

Tuesday 29 January 2013

tesentap giler babun!

Hari ni hati aku tesentap..

Taip pun dengan sisa air mata..(alahai kesian betul kat diri sendiri)

memang menagis sampai tak larat nak kuarkan air mata lagi dah..

ok, memang aku akui aku yang salah, memang aku yang buat menda tu salah, so kepada *pn yang betul dan yang tak penah buat salah (Macam manusia sempurna la sangat).. tu tak payah la sampai campak fail atas meja aku depan orang..

huhhhh..memang aku lari balik rumah la, memang makan tengah hari sambil teman air mata lah..disebabkan sikap ko yang biadab tu...Nasib baik kebetulan dah time lunch hour, Dan kebetulan family aku takda time tu..kalau tak mesti kecoh..!!..Malas nak besarkan hal ni..tengoklah sampai bila boleh bertahan..

Dan kepada pendegar aku, terima kasih yek..Sebab sudi dengar, Aku tak tau nak cakap kat sapa, Sebab aku tak rasa orang lain aku peduli..rasa malas nak serabutkan kepala orang lain sebenarnya, Kalau boleh telan sendiri baik telan sendiri tanpa semakkan kepala orang lain..
Tapi tak boleh, mesti nak mintak pendapat dan pembangkin semangat, yang luhur...




ok..bye..kepala dah pusing...

No comments:

Post a Comment