teman

Monday 17 June 2013

Jangan peritkan hati ini lagi


Hai beb!..

~ikut hati mati, ikut kata binasa (agak2 betul ke pepatah melayu ni)
Hati Aku ni, hati aku ni..diwujudkan untuk disakit-sakitkan ke, rasanya berbagai-bagai rasa, #dicubit, #ditikam dan yang terasa perit #seperti dincincang halus...

Kenapa semua orang suka sangat sakitkan hati aku, Hello!..aku nampak pendiam ke??, muka aku muka senang dibuli ke??..Kenapa mesti aku..aku..aku yang kena faham orang lain, dan kenapa aku mesti faham orang lain..Tapi aku tetap mendiam kan diri, sebab bagi aku, satu hubungan itu meemerlukan salah seorang, mendiamkan diri dan perlu banyak bersabar, "hello guys!..tak semestinya hubungan dengan bf je tau, dgn kawan pun perlu ad macam tu"...

Kenapa??kenapa?..
Kalo ikutkan hati yang sakit , kalau dikira berapa kali dibuat seperti ni, ikut tambah tolak darab bahagi ada dalam **44 kali!..kalo dikiralah, yang belum dikira lagi.huhhhh..
Tau tak apa perasaan ini kalau tak sabar, rasa-rasanya kan..nak kerat2 macam kerat timun   tu..(macam best je kalau buat macam tu)


No comments:

Post a Comment