teman

Monday 17 June 2013

Doaku padaMU..Ya ALLAh

Kenapa hatiku ini sejak kebelakangan ini sukar sangat nak fikir benda perkara yang baik-baik..mesti nak fikir perkara yang buruk je..eeeeeeeeeeee #hati ni geram lak rasanya..seperti bisikan syaitan mengangu hidupku.."Ya ALLAH aku mohon padaMU kau jauhlah aku dari segala ganguan dan bisikan syaitan ini, yang baloh melalaikan ku..sesuguhnya aku hamba yang lemah".."Ya ALLAH Kau berikan aku kekuatan fizikal dan mental, ko kentalkan hatiku ini, kau tabahkan hatiku ini, sesunguhnya aku manusia yang mudah tersungkur"

Kalau perkara ini membuatkan aku malu.dan .membuatkan aku tertekan, aku redha, dan aku jugak akan  berhenti, berhenti dari mengahdapi dan mengadap perkara ini..
Bagiku ia sesuatu yang memalukan untukku



Sesungguhnya hatiku ini sangat lemah!..
Walaupun banya tejentik dengan kata-kata yang menguriskan..

No comments:

Post a Comment