teman

Sunday 16 June 2013

Tabik spring!..punya pasal

Kali pertama (Ini kalilah)
Menda ni Aku rasa sangat penting dalam kamus hidup aku dan perlu aku tulis sebagai kisah dan perlu aku baca dan perlu aku ingati..

Semalam (16.06.2013 bersamaan hari ahad), adalah hari pertama aku berkhidmat sebagai #PVR.
Semalam ditugaskan untuk jaga aman (perlawanan Bola)..Shazan muda Vs Sabah.
Memang penat gila duk jaga kat situ (berdiri macam tiang lampu) "walaupun badan tak straight mcm tiang lampu" , dengan mata perlu memerhatikan orang ramai..huhhhhh..sabar jelah..nak tunggu perlawanan bola tu habis..huhhhhh..sangat tak sabar..Tapi dalam kepenatan tu ada keseronokan jugak..hiihihhiih..

Dapat lak ketua yang "kerek"..huh...Tapi abaikan je dia tu..hahahahahhah..

Tapi memang best la..satu #pengalaman dan satu #tugas dan satu #bidang dan lagi penting #tangungjawab..
Tak semua orang dapat rasa pengalaman macam nikan??..So dikira aku bertuah..."bertuah ke??"..hahahahhah.

Kali pertama dah kena buli, masuk lapor diri pastu kena tabik spring..khihkihhkihkhi...poyoooooo..je rasa...!

~ Gila! malu!

No comments:

Post a Comment