teman

Thursday 25 July 2013

detik2 semakin hampir

Assalamualikum..
Salam jumaat..
selamat menyambut nuzul Al-quran..

Ramadan semakin hampir menutupkan tirainya..cepat betul masa sekarang ni kan, diam tak diam hari ni. 26.07.2013 dah 17 ramadhan..Alhamdullilah..Aku bersyukur dengan nikmat yang ALlah berikan padaku, iaitu tubuh badan sihat dan masih sempurna supaya aku boleh beramal ibadah kepadanya dan melakukan perkara yang baik, dan memohon keampunan daripadanya..(Tiada siapa yang sempurna)..
Tapi kadang kala aku ni spesis lupa daratan (cepat lalai)!!!..Tetapi aku selalu mintak denganNYA agar "teguhkan hati aku ini, dan jangan mudah lalaikan aku"..insyaalah!!!

Memandangkan Syawal semakin hampir, persiapan semua kau dah siap, aku siap awal-awal, taknak kelam kabut macam tahun lepas..(Pesan akakku kepadaku)..ahhahahha

Okla kekawan ku sekalian ...
cukup sampai sini dulu..idea tak berapa nak ada..
hihiihihihihhi....
semoga ramadhan kali ini lebih baik dan sempurna..aminnn!...

No comments:

Post a Comment