teman

Friday 12 July 2013

dikala kebosanan.

assalamualaikum..

jangan ditanya kenapa, banyak motivasi aku hantar..
hari ni hari sabtu, aku keje, oleh sebab kerja tak berapa nak ada..so aku baca lah menda yang boleh motivasikan diri aku..so..

aku tak makan sorang, aku taknak semangat sorang, aku taknak berpositif sorang (ayattt..entah apa2)..hahahha
AKu nak share ngan k jugak..hahahahhaha...

Sebenarnay mengantok ni, mata masuk pasir (tak leh buka)..hahahahha..semalam kerja (OT), huhhh..banyak gak la spesis reptilia yang degil dan agak kurang ajar, di sekitar mentakab..hahhahahahah...

Korang yang cuti , syok la,..mmmmmmmm..
bosan..bosan..bosan..mengantukkkk!..hihiihi

"Jangan sedih jika Allah memisahkan kamu dari sesuatu atau seseorang yang anda cintai. Jika kita tahu apa rancangan-Nya untuk kita, pasti hati kita akan mencair dengan kehangatan kasih sayang-Nya."

No comments:

Post a Comment