teman

Tuesday 18 October 2011

akhirnya aku kahwin..

jgn tepedaya ngan tajuk diatas,..ok..ok..
XOXXO..
bukan aku kahwin...tapi baru lepas habis baca novel semalam tajuk tu...
best giler..pas maghrib baca..pastu tak stop2..mkn takyah..(sembayang bukan tak payah..tapi cuti..)..hihiihi
peluang yang ada tak dilepaskan..hiihhi..tgok aku guna masa yang ada ngan baik..
kowang nak tau(taknak tau aku nak bg tau gak..story aku..ekehkehkeh..)..aku berjaga..dengan  semangatnya 
tup..tup..tgok jam..aik kol 2.30am...baru siap baca ..hihkihkhik..
oyeyyyyy.."akhirnya aku kahwin" abis gak kubaca..hikhihkhihk
tau kelakar ceter tu..nak nagis pun ada..upsss..bukan nak nagis..tapi nagis!!!!...
kahkahkahgakh..
wellllllll....
sapew yang membaca novel tanpa menghayatinya seperti aku..pasti tak nagis..
tapi aku.^_^.siap masuk dlm watak tu sekali..
aku watak utama tau..wakakakka..
berangan jap...khikhihkhi..
pasan..pasan..tumbuk ko..dush..dush..dush...
buzzz...sengat ko..eh apasal ko lebah sengat aku..hikhihkhihhikhi..
tgok dah ter-emo.lak..terikut2 novel tu...
ermmmmmmmmm...
tgok aku melaluk banyak ceter hari ni...hikhihkhihk....

bye LoL...

No comments:

Post a Comment