teman

Friday 28 October 2011

fb aku..wall aku..so..apa ko kecoh!!...:(

assalamualaikum..
 ......%>_<%...
tak boleh ke kalo kita nak tulis kat wall status kat fb..
tang apa yang kita buat??
tak boleh k??
ada ke undang2 fb mengatakan mcm tu??
upsssssss...sebelum wat fb..aku tak jumpa pun undang2 fb...tapi kowang ada jumpa tak???
kalo ada tolong inform kat aku yek..

mesti kowang tanya ..asal minah ni tbe2 tanya sal undang2 fb lak...
kan..kan..kowang tanya tak???elehhhhhh..tanya la tu..sb diam!!..
ngehneghenegh..

takdalah..kadang2 ada je yang komen...
dyeorg ckp mcm ni ag....;eleh benda mcm tu pun nak post kjat fb!!"..
suka hati kita kan..hiihihihi...
kita yang tulis kan..!!!..
tapi skait hati gak la..
tapi aku bls jew komen dyeorg tu...
ada aku kesah..wall aku..hihiihhi...mesti kowang kata aku belagak kan??kann??..
upsssssss..tak ya.!!.hiihhi...
ok..ok..
mekaseh sb bepihak pada saya!!..tapi yekew??hihihihi...

4 comments:

  1. btui2...ada aku ksah??? ske ati kite la kan huhuhu

    ReplyDelete
  2. aha...blog kita fb kita..suka kita lor nak menaip apa2 pekataan pun kan...:)

    ReplyDelete
  3. hurmmmm bestnyer blog dia =)) weeeeee

    t kiter kuar dating ajar aq wat blog weeee

    cyam nad =))

    ReplyDelete
  4. ZILAH:aishhhh..tak pandai mana pun...tapi nak ajar tu no hal lor...hiihihhi..nanti kita lepak lagi yek!!!..:)
    cayunk kamu jugak!!

    ReplyDelete