teman

Tuesday 11 October 2011

hati ku retak...

woot...woot..xoxo..
kamu..kamu..lor kamu tu...yg baca en3 saya ni!..hikhihkhihk
(pasan je kan, mcm ada org nak baca jewww..hikhihkh)
cam lor mss nad ni glamour sangat...ngenegnege..
whatever lor!!!..hiihihhi
tau tak..perasann kita ni ada pasang surut.eh apasal kita lak...perasan saya je kot!!!...
(asal minah ni perasan jew!!)
perasan saya ni pasang surut...
perasan yg aku alami umpama lautan..
mempunyai ombak..air yang pasang surut

umpamanya....
perasaan aku sekarang..kadang kala ok..kadang kala tak ok!!...:(
tapi 
apa boleh kita buatkan..itu lumrah kehidupan..tak semua org akan sempurna kan..kan..
apa-apa pun aku redha..
terima ia sebagai ujian ALLAH kepadaku..
mungkin DIA memilih aku untuk menerima ujian ini...
insyaalah!!..

asal en3 ni suram j....:(...
xoxx
bye lol!!!

1 comment: