teman

Friday 21 December 2012

Aku yang takut..yang takut semua ini!


(Kerna aku tak mampu, tak mampu, nak hadapinya,)


Aku dioffer keje oleh, adik ipar boss aku yang sebelum ini bekerja yang sama company ngan aku ..Pastu abg ipar dia offer dia utk bukak company yang kecik,.....tapi taknak cari orang lain,sibuk nak suh aku keje ngan dia!...Siap mintak ngan abg ipar dia tu, Abg ipar dia tu kata ok!!...aku tak suka bekerja bawah dia !!..,ok nama dia Mr lee liang (tgok muka dia je,geram nak tinju!) huahuahauahauhauahua!!..

 Mr lee liang tu,perangai dia mcm budak kecik!,kalo wat keputusan semua tak tetap selalu berubah-rubah,pastu suka mengesa org,pastu suka membebel,pastu suka ckp laju2 sampai aku tak faham!!!...pastu suka arah itu ini!....

macam mana ni!???..aku nak nagis dah!....Tiap2 hari aku duk pikir!...sampai dah tak larat nak pikir!!...

Knp mesti aku?????...(wahai telinga Mr lee liang,dgr la suara jeritan nyaring dari aku ini!!)

Boss aku pun senang2 je kata ok!..bahkan tanpa mintak persetujuan daripada aku!...macam mana ni????...Aku wat bodo je,aku nk dgr dr mulut boss aku sendiri!...

Pastu, yang aku sakit hati...

jikalau aku terima job tu!...aku dah keje dgn company lain,tapi kan yang aku jd sakit hati dan musykil,keje aku skung ni !!..aku kena wat jugak!...brp byk keje aku kena wat!...kess ni nak buli aku k!!..mmmmmmmmmmmmm...sedih aku!!..dah tak tahan dah!.
!!!!!!!.(bekerut-kerut muka nak tahan nagis,dah panas dah bawah mata ni!...)!!!....


weeeeeeeee..
kalau takda orang cari,padan muka!..ahahhahah

!

No comments:

Post a Comment