teman

Sunday 23 December 2012

Terkilan tapi puas hati

OK!..

Hari nak cerita sempoi je,
Hari ni tengok wayang ngan adik-adik aku, semua sekali 5 orang termasuk aku!..

syokk la jugak!..ihihiihi
mula-mula sebelum pergi aku dah usha tiket,time tu dah pukul 12.30!..Aku lol punya idea  ,gedik-gedik  on9 "gsc" pastu tengok ada cerita apa hari ni, tengok-tengok, eh!!! ad cerita "CZ12" filem arahan Jackie chan!..hihiihhi.

CZ12!!!

Sebab sebelum ni aku tengok iklan cerita ni macam best je,
 Aku pun tengok masa yang tedekat,  oooo..pukul 2.30 ptg ada cerita tu kat wayang,
 aku cakap kat adik-adik aku,Nak ikut tak pergi tengok wayang???
 semua setuju, ok!...

let's go!...Siap-siap !!..

Time ni semua lari rebut tandas,!..hahahahha
ok siap solat !, gerak ke starmall mentakab!...

Sampai kat starmall kol 1.55.pm, Aku tanya adik-adik aku, Ada lagi ke tiket????, Sebabnya datang pun dah lewat kan..

Sampai je kat kaunter tu tanya:

Aku: Dik,ada lagi tak tiket untuk CZ12??
pekerja: Dah habis!..
Aku:aloooooooooooo, selain pukul 2.30 pm,ada lagi tak ??
pekerja: Ada pukul 5.00 pm, Tapi ada 4 je kosong.
Aku: Lollllllllllll!!...

bincang punya bincang dengan adik-adik aku, masing-masing cakap tengok cerita lain lol, Adik aku yang No 4 tu ajak tengok cerita the hobbit!!..

The Hobbit


Ok, semua setuju..



Pergi balik kat kaunter

Aku : Adik tiket untuk cerita the hobbit ada pukul  berapa.
Pekerja 2 : Kol 2.05 pm, Tapi bahagian depan jelah ada kosong,belakang semua penuh!..
Aku : Grrrrrrrrrrrrrr!..mmmmmmmmmmmm...aishhhhhhhh!..(mengeluh !) ok! la adik,nak 5 !..


Macam tulol ceritanya,cerita the hobbit tu best jugak , Ada kelakar + sedih!..:(

Tapi masih terkilan, sebab CZ12 ,tak boleh tengok!..mmmmm!...(maybe 25,12,2012)!...

hahahhahah,pada awal penulisan,kata nak tulis sempoi je,tapi panjang ya rabbi!..hahahahhaha..

No comments:

Post a Comment