teman

Saturday 3 December 2011

deraian air!!!

assalamualaikum....
========@'''@==========
TOUCHING SIKIT!!!..ngeeeeeee

ku menagis!!..
menderai air mata....kalau di tadah!..penuh satu baldi..
kerna ku tak semangat nak menempuhi dugaan ini..
hatiku tak sekuat batu!!..aku sangat lemah bila dalam situasi mcm ni...
pasti menagis peneman ku!!..
aku takda teman untuk dikongsi masalah ini!!>..

tak dapat menbayangkan pergo kerja dalam keadaan mata menbengkak!!..
bemacam-manam alasan yang kuberikan...
harap2..dyeorang pecaya lah...

apa-apa pun lepas menagis..aku kembali normal!!!
tq..air mata...kerna meneman ku dikala masalah datang menghantuiku!!!!

p/s:kowang peningkan baca ayat aku...takpa2..asalkan aku ngerti!!!..waaaaaa..gitu..
bukan pentingkan diri,...tapi mementingkan hati sendiri lebih baik!!!..hihii

No comments:

Post a Comment