teman

Friday 2 December 2011

salam takziah!!

assalamualaikum
hari ni khabar berita sedih!!!
apa-apa pun salam takziah buat kawan saya...sebab arwah ayah aminah hashim baru jew meninggal semalam...
tapi dikebumikan hari ni....

aku baru tau pagi tadi...
dapat msg dari kawan aku gak norsya dak kuantan!!!..tekezut gak ble dapat msg dari dia!!..
hari ni agak buzy ,jadi kelam kabut...sebab beperang ngan kerja..dgn atas meja bertaburan fail2..kertas kerja!!...aishhhhhhhh..
bila baca msg tu...nak buntang aku..
kowang taw tak  apa yang aku baca...
"nad,min meningal ko tau takk??"..ko banyang kan time tu...
pastu aku reply kat kwn aku:..."eh apa ni!!"
ooopsss...sorryyyyy..".ayah min meningal ko tau tak???"...ooooooo...
tak taww!!...sb time tu aku tak on9 facebook!!...sb sibuk!!..

pastu dlm 15 minit pastu..aida kwan aku gak call...dia tanya nad dah taw k???aku ckp dah..
norsya bagi tau!!!!...
pastu aida ceter semuaya...!!...sedih gilewww...
apa-apa pun buat aminah hashim..ko kuatkan semangat ko yek....!!!!
al-fatihah.




No comments:

Post a Comment