teman

Tuesday 13 December 2011

shut up!!!!

assalamualaikum ...guy's...
lama dah aku meneyepi...ummmmmm....
senyum sikit...tadaaaaaa....(*^_^*)......

.menyepi
      menyibuk....
hahahahaha..alamaklumla..skung ni kan bulan 12...banyak keje..pastu hari minggu..
attending kenduri...ermmm..semakin membesar saiz badan ku...
tak macm "semut tonggek" dahhh..ahhahahaha
tapi keje aku attending kenduri orang jelah...aku???
bila lagi..dushh..dush...gatal..gatal!!!..ahhahah

tau tak...apa fungsi diam...
nak tau tak??nak tak????/
diam tu kan adalah ubat terbaik untuk merawat luka kekecewaan di dalam hati!!!..
yekewww...
kowang cubalah...kalo rasa kecewa..wat diam jewww..
tapi kan..aku penah wat tau...
ummmmmmm..

aku wat diam dan muka seposen...
pasti org disekeliling kamo.busan dan rasa sakit hati.....pastu kamu mungkin akan dipanggil bisu sementara!!...ahahahhahah...
cubalah..dan lihat hasilnya...!!!.

No comments:

Post a Comment