teman

Thursday 8 December 2011

sekeping kenangan!!

assalamualaikum!!...
-------------;'''';=======

lama gak aku mendiamkan diri....ummmmmm..
knp yek...shhhhhh..rahsia!!!!...
baru pas kemas bilik!!...aishhhhhh..penat tol..
tapi kan dlm sibuk2 mengemas..ada tejumpa sekeping kad...hihihiih..kad tu duduknya dalam buku.nota aku!!!..
kad birthday saya..yang dikirim oleh===.>missfifie..hiiihi..
kalo kowang nak tau fie ni roomate aku tye kat poli dulu..
kiteorang kenal tak lama 6 bulan jewww...

antara kandungan kad tu kan;---->  thanx 4 being my friend,my roomate
                                                         n also my partners when we are having an exam..
                                                         thanx a lot...i really appreaciate it...
(mekaseh fie kiriman kad tu..hihihihiihih...windu tye sem 1 nie...tapi pekenalan kami tak lama..pastu masing2 bawak haluan dan halatuju sendiri...hihihiihih...fie skung sambung blaja kat sarawak)
 
 
kata kata akhir....
aku mengenali mu melalui nama
aku memahamimu melalui renungan
aku mengingatimu melalui kenangan
dan
aku menyayagimu melalui persahabatan.....

friends forever!!!
 
~peace!!!!_@
 
 
                                                
r

1 comment: