teman

Monday 19 December 2011

ku berdoa padaMU!!!..

assalamualikum..
bripp.bripp!!!..hihiih

ermmmm..
hari ni..hari gembira atau gementar..
tapi buat2 jew comfident!!!..
harap2..semua selesai dan tiada masalah...
kalo kowang nak tau apa dia..akan ku bg tau jika ia berjaya..
tunggu..entry yang mencritakan kerjayaan aku!!!...(*^_^*)....

YA ALLAH...
aku berdoa padamu..
moga engkau pemudahkan perjalanan ku pada hari ini...
ko jangan lah turunkan butiran mutiara dari langit mu itu!!..
jika itu lah rezeki !!..
yang ko bagi pada ku!!..aku pohon..
jika itu bukan rezeki ku..aku redha!!!..
insyaallah!!..

akan ku belajar erti sabar!!!..insyaallah...

p/s: mohon.semua berjalan lancar....moga success!!!...
mak doakan saya!!..abah doakan.saya..
family doakan saya...
kawan2..doakan saya..!!!...

No comments:

Post a Comment