teman

Thursday, 9 February 2012

aku boleh baca bicara hati ko!!

assalamualaikum!!!..

waaaaaaaaa..hebatnya aku kan!!..lalalal
bisiakn hati  insan lain aku boleh baca!!!.waaaaa....ada tertulis ke??













yolaaaa...dari cara perbuatan dan tingkah laku(bukan maksud sama ke??ahhaha)..lirikan mata!!..aku tau ko jeles aku!!!..
knp ko nak jeles!!..ko penah dapat lebih baik dari aku!!
aku baru  kali ni peluang aku dapat!!!...bagi la aku nak merasa jugak!!...alhamdullailah!!..
nikmatNYA yang bagi kat aku!!...

apa pun aku harap rezeki makin bertambah..dan aku harap jangan la merasa dengki ngan aku!!..sebab aku tak penah dengki ngan org!!..aku bersabar je!!....


~bye lol...xoxxx


No comments:

Post a Comment