teman

Sunday 12 February 2012

disebalik maksud zikir munajat!

assalamualaikum!!..

kaji cuaca bagi aku menunjukkan!!.
seperti tiada musim bunga jew pada hari ni..knp yek????
meskinpun bunga taknak gugur aku cuba mencari tititsan air yang bakal turun dr langit !!!..
waaa.hampa..tetap takda!..
apa yang aku merepek ni???
kowang faham tak???
apa kowang pening!!!
lollll...pg..pg makan panadol cepat!!!..ahhahahah

okey..disebalik keboringan dalam jiwa dan sanubari hatiku ini..
aku terpangil untuk muhasabah diri..(alooooooooo...hihi)..
aku cuba search zikir munajat!!..
waaaaaa..tenangnya!!..
dan hasilnya!!!..ini:-

ampuni ya allah tuhan pentadbir makhluk
ampuni ya allah dr segala kesalahan
ampuni ya allah,tuhan pentadbir makhluk
ampuni ya allah dr segala kesalahan
ya tuhanku,tambahi bagiku,ilmu yang bermanfaat
dan taufiqkan aku dengan amalan yang diterima
dan kurniakan aku rezqi yang luas
dan terimalah keatas kami, taubat yang suci

#Ya ALLAH,ko terimalah taubat nasuha-ku,amin!#

No comments:

Post a Comment