teman

Wednesday 25 July 2012

Apa korang akan buat kalau korang sakit hati

                                                                Assalamualikum

waaaaa..sejak mejak ni semakin rajin aku menaip kat entry ni..
masa banyak terbuang..ihihihi...kerja pun tak banyak..curi tulang je yang lebih...tak baik betol..dibulan puasa ni!..:)

Ok..tiba-tiba duk temenung teringat pesanan mak aku!,mak aku selalu pesan,jangan benci orang,kalau orang buat jahat kat kita,wat diam je,lepastu jangan balas balik apa yang orang buat kat kita..Mak aku cakap diam itu lebih baik..tapi aku berusaha..kadang-kadang aku tak tahn jugak..hati aku meronta sakit!..huhhhh..

Dan hari ni aku tekena lagi..aku berusaha untuk diam,tapi aku rasa disebabkan aku diam lagi diorang suka buli aku!..apa aku perlu buat???,buat baik susah buat jahat susah.kalau kita jadi baik orang ambik kesempatan, kalau jadi jahat, banyak akibatnya!..mmmmmmmmm..

kalau korang kan apa yang korang akan buat??mendiamkan diri ke??atau melakukan sesuatu diluar jangkaan??..ada idea nak share nagn aku tak?nanti senang la aku nak hadapi masalah ini..:)




2 comments:

  1. kalau sy pndam jew...huhu..eh..kte da fllow awk..fllow kte blik taw..http://comey-comeyblog.blogspot.com/2012/07/berubah-lebih-baik.html#comment-form

    ReplyDelete
    Replies
    1. nabila: kalo pemdam hati menanah tak?/hiihhiihhi..
      dah follow pun..:)

      Delete