teman

Tuesday 31 July 2012

Jiwa Kosong Umpama Tin Kosong!

Assalamualaikum

Ok,time aku wat entry ni,time kepala aku pusing-pusing.korang jangan marah tau kalau-kalau ada ejaan tungang langang (macam exciden lori ngan semut lak)..hahahahhaha...kalau ejaan yang salah tu,bukan salah guru aku yang mengajar,salah aku yang menaip..ok..ok..ihihihihi..nanti kecil hati cikgu aku..:)

Aku..
Bosan!!..
knp bosan???
bosan dengan keadaan macam ni!...

Sakit!!..
Apa yang sakit??
Hati aku,hati aku..sakit..sakit..dan  sakit lagi..

Aishhhh..Miss Nad,kenapa dengan kamu ni??jangan suka menyimpan masalah.Cuba hindari!.
Tak baik  untuk muka dan kesihatan..:)
hahahahahahahahahh..
aha lol...nanti cepat tua!..
tak mau aku umur muda,tapi wajah dah tua....ihihihihih..

iklan--->dengar lagu najwa latif-kosong


konon-konon jiwa tengah kosong kan!...

Tapi tak baik macam tu..
untuk hindarinya baik kita lakukan..:)

Ini yang terbaik!!..dan patut kita amalkan..:)


No comments:

Post a Comment