teman

Sunday 8 July 2012

noktah

                                                                   Assalamualikum

Entry ni sangat susah nak dimulakan..
sebab bila nak dimulakan pipi akan dibasahi dengan air mata dan beteman kan tsunami di hidung.
YA ALLAH kuatkan hati hambamu ini..Tenangkan hatiku ini dalam menghadapi segala rintangan yang engkau berikan padaku..Aku sedar engkau berhak untuk menguji hambamu ini..Dan aku juga sedar engkau akan uji mengikut kemampuan hambamu..Insyaalah aku akan tetap berusaha..

kesedaran

Cerita ini tak ada kaitan cerita diatas.
selama 24 tahun aku hidup,aku tak jumpa lagi apa arah tuju hidup aku,mana aku nak tuju,apa keistimewaan aku,apa aku ada,apa yang aku boleh bagikan sumbangan kepada kedua ibu bapa ku..

apa..apa..apa..apa...

nothing!!..


No comments:

Post a Comment