teman

Monday 23 July 2012

dibulan yang mulia

                                                                        Assalamualikum

Dibulan ayng mulia ini...aku tebayang-bayang dengan dosa yang aku penah buat!....:(..
Ya Allah ko buka lah pintu taubat untuk aku!...aku ingin hijrah!...

Aku adalah aku...
bukan Aku ingin jadi seperti ko!...
huhuhuuh..

Menjadi diri sendiri adlah lebih baik..takpayah la nak ikut cara orang...
perangai yang dah sedia ada dan dah sebati dalam jiwa aku..tak perlu lah aku nak ubah disebabkan oleh kamu!...
jika kamu terima aku..terima lah sedemikian dan sebegini..
tolonglah jangan minta kuubah...

Sikap,aku bukan sempurna..-->nyanyian yuna.
memnag aku bukan gadis yang sempurna...tapi aku ingin jadi sempurna..banyak menda yang perlu aku belajar didunia ini..
Aku penah lalai dan alpa..dengan ikutan budaya yang tak betol..aduhhhhhhhhh..
sungguh menyesal..sangat menyesal..seperti sesat jalan..:)

sungguh kuat tarikan syaitan..sehinnga merosakkan jiwa rohani ku!...

semoga penghijrahan aku dimakbulkan dan diterima oleh semua orang dan perlu menyokong aku!...tqvm!..

mak dan abah luv u all!...

No comments:

Post a Comment