teman

Monday 23 July 2012

pencorak yang kucari


Andai itu yang ditentukan aku pasrah...
heyyy kawan ku..sekalian..bukan jiwa ini berduka..tapi aku suka ayat2 yang boleh bermotivasiakn diri ini..untuk memperbaiki dan boleh mematangkan diri ini..

aku memerlukan yang terbaik dalam hidup ini..
aku berusaha dan mencuba..tapi aku tesandung dan rebah kelantai,..aku tak bedaya untuk bangkit..

Aku memerlukan insan yang sentiasa beri semnagat,bukan yang sentiasa membelai dan dengan kata-kata puitis yang berbunga...
Bukan memilih,tapi itulah yang kumahu...

Aku memerlukan "insan' yang boleh mencorak aku kearah kebaikan..
seperti..
kertas A4 yang kosong,dan "insan" yang "berseni" mencorakkan kertas A4 tersebut..
(ihihihihi..korang faham tak???takpa2 abaikan tentang kertas A4..)..







No comments:

Post a Comment