teman

Monday 28 May 2012

aku suka dia.tapi dalam masa yang sama aku sudah benci sama dia

                                                                      Assalamualikum

Nak bicara tentang hati sekejap..:)

jatuh cinta.
dari mata turun ke hati..
.hati tak keruan..menejrit-jerit ingin menyatakan bahawa kutelah jatuh cinta sama kamu..
tapi bibirku  tekunci dari bekata-kata...
kerna tepegun dengan gaya kamu

dalam otak masih waras berfikir..pantas kah aku berdamping bersama kamu..
kerna siapalah aku dimata kamu..
hanya seorang wanita yang tidak berkilau seperti mutiara..
seorang wanita yang tidak pandai begaya,tidak bersolek,pemalu dan tidak bersosial (telebih)

Bila bisikan itu begema diruang mindaku.
tersentak dari lamunankau dan pantas aku menyedarkan diri dari berangan di awangan2 seperti kaki tidak pijak dibumi yang nyata
kini ku sedar "siapalah diri ini"..

pegilah engkau jauh2 dari mata dan hati ku!...



No comments:

Post a Comment