teman

Tuesday 22 May 2012

kamu jeles ku cantik seperti ratu.!?

                                                               Assalamualaikum...

aip!!!..apa kes..kamu nak jeles ngan menda bodo tu!...

ok.ok..mesti kowang kompius ngan apa yang aku mencarut ni!..ok mcm ni..kepada yang ada "muka buku" mesti penah main menda ni kan...ok aku bg link!

https://www.facebook.com/superior.beauty?sk=app_150951511696675

mmmm..bila kowang tekan je link tu akan keluar..tahap kecantikan anda..aku pun saja try nak tgok apa result dia..tak sangka pulak keluar yang +ve...



(tahap kecantikkan aku seperti ratu).

pastu ada lak yang komen tak puas hati..
apa kes nak emo lakkan..bukan aku yang tulis..menda tu yang kuar automatik!!..
kuikukuikuikui..

ada jew makhluk ALLAH yang berhasad dengki ni!...aissshhhhhhh..

No comments:

Post a Comment