teman

Monday 7 May 2012

lama giler tidak update..


hihihiihih...
mmmmmmmmmm...
seperti buntu je kepala ni nak memikir ayat...hahahahah..
ok.dah tiada gangguan!!...bukan apa tadi ada buat makan-makan kat umah aku...
pakcik dan makcik aku datang...sebab anak dia baru lepas kahwin hari sabtu lepas....datang rumah macam nak kenalkan menantu dia ngan family aku la...
hiihihihi..
apa-apa pun semuanya dah "settle"...

asal lama giler aku tak update yek??
ala macam ada je orang perasan aku punya blog ni,ada update ke tidak ke???hahahah..walhal takda orang pun yang ambik pusing tentang kewujudan blog aku yang simple giler ni...hahahahha...
ok..apa-apa pun aku nak bagi tau...masalah komputer aku yang buat hal...berapa sekian lamanya masuk hospital...nasib baik doc temui jugak ubat bagi mengubati penyakit entah apa-apa..hiihihih..(nampak sangat aku ni tak ambik pusing!!!)...
pastu biler komputer dah ok!,....stremix pulak buat hal..ehhh...kowang pun tau kan !..stremix ni mcm nadi komputer aku!....hahahah..(ecehhhh..komputer punya nadi ke atau aku punya nadi???)...ahhahahaha
kowang pikir la sendiri..kalo ada masa nak pikir...hahhahahah.

ok skung kedua0dua nya dah ok!!!..aku harap jangan buat hal dah ok!...

opsss...dah kol 12.00..aku kena merehatkn kepala ..badan aku..kerana esok perlu bekerja/...ohhhhhhh,..


apa-apa pun..tq,kalo ada yang baca entry aku ni...

ambik berkat pengantin sikit..hihiihih








No comments:

Post a Comment