teman

Sunday 13 May 2012

dari hati ke hati bersama MelodyArisse

                                                                     Assalamualaikum


walaupun mata mengantuk !..yelah...dari tadi asyik betulkan design kat blog ni!..nak tukar itu nak tukar ini..
itu pun belum siap sepenuhnya..

tengah asyik mencari idea..tiba-tiba BFF aku muncul..biasa lol..."hai nad"..
hihiihih..lepas tu bukak citer zaman "tok Adam"..kiah-kisah zaman muda-mudi!..pastu keje penyelengaraan utk blog aku tetangguh...banyak citer lama dipersoalkan..kisah bermulanya tahun ~2006..waaaaaa..taun masam.manis..pahit..masin..dalam kehidupan remaja...

ehem..ehem...ni tyme aku menziarahi ko kan..mis aris???..hiihihih..


masing -masing meluahkan apa yang terbuku didalam hati...waaaa...siap menaip sambil hujan membasahi pipi...aduhhhhhh...sedih giler...:(..
chat kat FB..panjang giler punya cerita....mekaseh yek. Arisse Sazlinnie sebab sanggup berkongsi bahu..untuk kongsi bersama...hiihihih...yelah..kawan-kawan kita yang lain semua sibuk ngan family..(masing-masing dah ada tanggungjwb kat suami)...


masing-masing kalo bejalan kalo tak snap pic mesti tak boleh kan..sambil naik lif pun jadi gak...hahahhaha

boo-at miss arisse~~~kuharap kita kekalkan pesahabatan kita ini kan..bukan senang nak mengikat tali persahabatan...(macam tali pusat tau!...),,kalau nak memutuskan..amat la senang!!..setuju tak???kalo setuju tolong "tandatangan surat  penjanjian!!...(h!h!h!h!)..

dan kuharap menda yang kucerita kat ko..ko simpan kemas-kemas yek...ko simpan dlm peti besi pastu kunci tu ko buang kat laut china selatan...(timur atau barat pun boleh jugak..ihihihihi)..dah aku jugak akan buat menda yang sama jugak...hiihihihih...~pecayakan aku!!...

dan aku nak buang prinsip bodoh aku tu!...ko sokong aku kan???

No comments:

Post a Comment